czwartek, 8 listopada 2012

"drążek" - jak się chce, to można ;p i nie ma wymówek, że drążka brak:D


Jupiiii nareszcie znalazłam, znalazłam!!! Od razu zaznaczam, że nie lubię niestety ćwiczeń z BodyRock.Tv (może zniechęcają mnie prowadzące?), ale jestem mega zadowolona - udało mi się odszukać filmik, który widziałam już jakiś czas temu, a niestety nigdzie nie zapisałam. Konkretnie 4:30 : 



Od jakiegoś czasu zmagam się z wielką chęcią ćwiczenia p90x - niestety nie mam możliwości zainstalowania w domu drążka - to jakby nie było spora przeszkoda. Żałuje, że nie znalazłam tego zanim zaczęłam ChaLean Extreme (chciałabym dojśc do końca), ale wymyśliłam sobie, że będę budowała formę podczas 3 miesięcy z Chalene Johnson - tzn. raz, że wyćwiczę lepiej robienie męskich pompek, dwa, podciąganie się wg filmiku wyżej, a po skończeniu ChaLean będę mogła wykorzystać na maxa rundę P90X. Cieszę się już na samą myśl o tym :D oczywiście pewnie nie raz, nie dwa wcisnę gdzieś ćwiczenia z p90x (to samo robiłam podczas Jillian Michaels Body Revolution - poza tymi ćwiczeniami wielokrotnie dodawałam Turbo Fire, 2x Ewę Chodakowską - nie przypadła mi do gustu -, Brasil Butt Lift, Insanity, P90x itp.), a potem wezmę się za to w całości - ale jestem poekscytowana, jak wariatka hahaha :D 

edit:

zapomniałam dodać, że niestety podciągania z pupą w górze, jak na filmiku, są dla mnie bardzo ciężkie. Wymyśliłam sobie, że codziennie będę się pociągała najpierw w taki sposób kilka x (muszę sprwdzić, ile to moje max i co tydzień zwiększać liczbę) i na maxa z pupą w dole (też daje wycisk!). Poczekamy, zobaczymy:D Nakręciłam sama siebie dzisiaj podczas sprawdzania, czy szczotka się nie złamie pod moim ciężarem :P żeby sprawdzić, czy prawidłowo się podciągam - i jestem mega, mega, mega zadowolona z siebie, bo nie muszę wciągać, napinać brzucha czy co tam jeszcze, a podczas normalnego np. chodzenia widać zarys mięśni! Jupiiii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz