sobota, 3 listopada 2012

Koniec Body Revolution

Piszę na szybko, bo właśnie idę testować nowy trening (o tym za chwilę)..

Udało mi się! KONIEC! Ukończyłam Body Revolution Jillian Michaels!!!



Udało mi się, ukończyłam body revolution - dla mnie to nie było 90 dni - po 1. przedłużyłam fazę 2 o 2 tygodnie (ćwiczenia były dla mnie początkowo ledwo wykonalne, dlatego chciałam dążyć do perfekcji), po drugie podczas fazy 3 miałam częste wyjazdy a w związku z tym przerwy. Zaczęłam w połowie lipca, skończyłam dzisiaj - czyli prawie 4 miesiące walki, polepszania kondycji. Nigdy bym nie powiedziała, że udadzą mi się "odwrócone" pompki w pozycji mostka. Że będę robiła inne rzeczy, miała taką siłę. A jednak udało się, wytrwałam, najpierw 30 dni z Jillianowym Shredem, a teraz prawie 4 miesiące, prawie 120 dni z Body Revolution. Zaczynając obawiałam się, że nie będzie mi się chciało tak długo trwać przy jednym programie, ale udało się! Dzisiaj brawa od całej ekipy na koniec workoutu 12 były dla mnie. Pewnie straciłabym znacznie więcej cm jeśli trzymałabym bardziej dietę, podnosiła ciężary jak trzeba (przez całą fazę 1 i połowę drugiej podnosiłam 1kg, góra 1,5), ale i tak jestem z siebie dumna. Strasznie mi żal rozstania z Jillian, ale chcę teraz spróbować czegoś innego. W czwartek mam wyjazd, do tego czasu będę testowała Chalean extreme z obciążeniami 2 i 4 kg. Po powrocie zdecyduję, czy zostaję przy tym (program 3 miesięczny), czy zaczynam Turbo Fire (program 5 miesięczny) - jednak wydaje mi się, że to będzie ChaLean, ponieważ nie chcę przerywać podnoszenia ciężarów, jeszcze nie teraz - a Turbo Fire może być następne, żeby wyszczuplić sylwetkę przed latem :) (skńczyłabym Chalean na początku lutego, a Turbo Fire w czerwcu, czyli w sam raz). Poczekamy, zobaczymy. Do tego po powrocie z wyjazdu chcę ułożyć sobie trochę rygorystyczniejszą dietę. Czas zobaczyć " 6 pack " ;)

3 komentarze:

  1. dajesz czadu!! motywujesz :) ja właśnie skończyłam ćwiczyć... :) ufff... ciężo;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulacje. Polecam Ewę Chodakowską, takie efekty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu i komentarz - dużo dla mnie znaczy:) Gratuluję Ci przejścia programu w całości, też marzą mi się brawa na zakończenie rundy 12:)

    Mam pytanie odnośnie ekspandera, gdyż takowego nie posiadam w domu i nie wiem jak zastąpić ćwiczenia z nim. Masz może jakiś pomysł, sugestię? Może po prostu zamiast niego użyję ciężarków?

    OdpowiedzUsuń