wtorek, 25 grudnia 2012

świąteczne rewolucje

Zaraz po przyjeździe do moich rodziców rozchorowałam się. Niestety dość ciężko, uporczywy kaszel skutecznie uniemożliwia mi ćwiczenia - mam prawie 2 tygodnie przerwy i chyba do Nowego Roku nie będę w stanie kontynuować Insanity, choć próbowałam :( Jestem bardzo zawiedziona, ale cóż zrobić. Obawiam się, że forma mi spadnie i mam 2 wersje tego, co będę robić: albo zacznę program od początku, albo zabiorę się za p90x, a po jego ukończeniu zabiorę się za Insanity aby przygotować się wytrzymałościowo do sezonu biegowego ;))) (mam taki zimnowstręt, że już we wrześniu rano było mi za zimno:P), Na razie skupiam się na jedzeniu zdrowo i powrocie do sił.

Święta są u mnie bardzo fit ;)) przygotowałam kilka specjałów z blogów, modyfikując je po swojemu, np:

zapiekanka z łososia i szpinaku - genialne w swej prostocie i przepyszne!

ciasteczka owsiane - tata na początku nabijał się z moich kombinatoryk w kuchni, ale oszalał na ich punkcie:D

uszka , które przerobiłam na pierogi ;)

Zrobiłam też pierniczki alpejskie pełnoziarniste i wiele przepisów z ebooka świątecznego Protein Pow. Ogólnie miałam dużo śmiechu i pierwszy raz w życiu przygotowywałam tyle rzeczy na święta ;)) Nieskromnie powiem też, że łosoś zrobił furorę i talerz z nim najszybciej był pusty na wigilijnym stole ;)) Przekonałam też rodzinę do szpinaku, kiełków, jogurtu greckiego i wielu innych - prostymi zabiegami, poprostu podawałam im to nie informując, co to, np dopiero kiedy zjedli mizerię z ogórkami powiedziałam, że to nie śmietana ;))) Z czego jestem bardzo zadowolona. Teraz zostaje już tylko kurować się i wracać do ruchu - bardzo mi tego brakuje:(

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia, wierzę, że próbowałaś ćwiczyć, pewnie sama bym próbowała, ale nie zawsze można.
    Mam nadzieję, że będziesz w stanie kontynuować Insanity. Może forma nie będzie taka zła i dasz radę? U mnie właśnie zaczęła się phase 2 BR, workout 5 mnie załamał, ale 6 przywróciła mi radość z ćwiczeń;) Jutro wstrętne cardio2, mam nadzieję, że dam radę.
    Z przyjemnością wypróbuję zapiekankę z łososia i szpinaku- lubię takie lekkie i zdrowe potrawy.

    Pozdrawiam ciepło, życzę Ci dużo zdrowia i wszystkiego co najlepsze z okazji Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiej jest najwazniejsze! zdrowiej szybko i odpoczywaj;*

    OdpowiedzUsuń