środa, 12 września 2012

8.09

Ale sie ciesze! Prawdopodobnie za jakies 2-3 tygodnie bede zmieniala lodowke - teraz mam taka mala, na wysokosc jest mi do pasa, jednodrzwiowa - nie trudno sie domyslic, jak malo sie w niej miesci. A plan zmiany dotyczy lodowki 2drzwiowej, wysokiej 2x tak jak ta moja obecna :D co dla mnie rowna sie oszczednosci czasu chodzenia na zakupy i przygotowywania zdrowych potraw. Dlaczego? Otoz! Dzisiaj skorzystalam z rady znalezionej na jednym z zagranicznych blogow (http://katiheifner.blogspot.com/2012/03/crockpot-ready-meals-healthy-eat-clean.html).

U niej to, co ja chce zrobic wygladalo tak:

(U mnie ladniej , bo u mnie sa owoce kolorowe;P)

 Pare dni temu zakupilam specjanle woreczki do mrozenia zywnosci (az 5 zl :) ) i dzisiaj szalalam - przygotowalam 2 koktajle (tzn skrojone skladniki w tych woreczkach, na woreczkach jest napisane co jest w srodku, data zapakowania i co trzeba dodac, zeby bylo dobre - np. 1/4 szklanki wody albo jakas przyprawa), zamrozilam tez 14 (:P) polowek banana (w zwyklej folii spozywczej - jak ja nienawidze z nia walczyc!) i.. to tyle, wiecej sie w mojej zamrazarce nie miesci:P Dzieki temu z bananow codziennie bede miala pyszne zimne potreningowe koktajle, ze spakowanych w woreczki owocow koktajle na kolejne 2 dni na drugie sniadanie. Troche mi to zajelo, ale potem bede miala spokoj :D naprawde polecam cos takiego, mozna zaoszczedzic duzo czasu na chodzenie do sklepu i pozniejsze przygotowywanie :> nie moge sie doczekac duzej lodowki, kiedy bede mogla przygotowac sobie obiady i koktajle na caly tydzien :D (dzisiaj odkrylam, ze zastepujac 2 sniadanie koktajlami wcale nie wydam wiecej, niz jedzac jakies przekaski). Co jeszcze? Oczywiscie pocwiczylam z Jillian, chce  jeszcze wieczorem pocwiczyc Turbo Fire (jesli starczy mi czasu..) a tak, nic ciekawego. No, troche ponudzilam, ale musialam dac ujscie zadowoleniu :D .. no i czekam z niecierpliwoscia na kurierow z bialkiem, ciezarkami i innymi cudami, jakie zamowilam:/ 

Btw zakochalam sie z ubraniach sportowych z nowej kolekcji h&m, szczegolnie bardzo podoba mi sie ten stanik sportowy: 


Uwielbiam ten kolor! W dodatku kosztuje tylko 39,90 zł, zamierzam więc kupić sobie 2, bo akurat polowałam na sportowy stanik w przystępnej cenie, a o to trudno. W ogóle fajną mają tą kolekcję (nie przepadam za wyglądem rzeczy do ćwiczeń, ale te są nawet ok). Nic, tylko obrabować bank i iść na zakupy :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz