sobota, 22 września 2012

przeziębienie


Dzisiaj będzie krótko. 

Nie było mnie w domu przez tydzień - odwiedziłam Łódź, spałam w loftach (spełniło się moje marzenie! Aż nie chciało się wyjeżdżać :( ), potruchtałam naokoło loftów i sporo zobaczyłam. Jestem okrutnie zmęczona, do tego bierze mnie przeziębienie :( tak to jest, jak się "czuje lato", a niestety za ciepło nie jest ;)

Szczerze to nie wierzyłam w siebie, ale trzymałam dietę - na drogę spakowałam pieczonego kurczaka i wór sałat, na miejscu też jadłam zdrowo. A dzisiaj przede mną tworzenie domowego pesto (taki mój pierwszy rad:D), zdam relację, ale zapewne jutro, jak już się porządnie wygrzeję. 

Tęsknię za Jillian (dla przypomnienia: ćwiczę Body Revolution - klik - ), ale jutro wracam. Dziś tak mnie łamie, że nie dam rady. 

Z ciekawszych newsów miałam bardzo dużo szczęścia - otóż wygrałam torbę sportową Adidas Sport Performance:


- czekam na przesyłkę z niecierpliwością :) Bardzo się cieszę, bo napisałam szczerze, bez ściemniania i mój tekst został doceniony. Od razu bardziej chce się ćwiczyć ! :)

No nic - uciekam grzać kuperek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz