środa, 12 września 2012

Turbo Fire czyli nowa miłość - 06.08.


Powiem jedno: OMFG!! 

Wczoraj postanowilam sprobowac Turbo Fire ( http://youtu.be/oRGTuvoEgdA )jako uzupelnienie moich BR z Jillian. Zrezygnowalam po 10 minutach, bo nie moglam zlapac krokow i wkurzaly mnie bardzo szybkie ich zmiany - wscielakam sie, ze nie jest pokazane, jak je wykonywac itd. Wlaczylam cardio 1 (rano cwiczylam jeden z workoutow) i .. cwiczenia wydawaly mi sie wykonywane w zwolnionym tempie:D zmeczylam sie, jednak bylo dziwnie powoli.. jednak to, czego nauczylam sie z 30day shred to nie poddawac sie dlatego, ze jest trudno. Dzisiaj jeszcze raz podjelam wyzwanie Turbo Fire i.. dalam rade! Ledwo, bo ledwo, poczytalam tez opinie ludzi, ze po ok tygodniu zalapuja kroki, zrobilam swoje :D Lalo sie ze mnie niemilosiernie, naprawde, chyba po zadnym treningu od dawna nie bylam tak mokra :D Cwiczenia sa swietne, energia, fakt muzyka troche wiesniacka :D ale da rade przebolec, przez to wesolo mi sie cwiczy (rozsmiesza mnie ta muza:D). Jestem w stanie uwierzyc w to, co ludzie wstawiaja na YT, np: http://youtu.be/ChgoLNITzCc . Nie chce juz cwiczyc skalpela Chodakowskiej. Jako uzupelnienie do BR na 100% daje Turbo Fire :D genialna energia :D 

Kolejna bardzo fajna rzecz (niestety raczej dla anglojezycznych) - ogladalam, nawet jak sie nie jest na diecie, proste ale fajne triki - Chalean Kitchen Makeover (to musicie popatrzec na chomiku - tam jest 10 min trailer, jaki mozna pooogladac. Ja juz podpatrzylam pewne tricki:D). 

Do dziela :D 

Edit: 

1) Nigdy nie chudly mi tak jak teraz uda - sprawdzilam, od 7.05 nie tylko schudlam 9kg, ale tez stracilam 6cm w udach (nie pamietam innych wymiarow ile dokladnie), a za to w lydkach tylko 1 cm :((( to jest jakas masakra, nie wiem czemu w ogole mi z nich nie leci :( mam nadzieje, ze dynamiczne turbofire i bieganie cos na to zaradza :) Mimo to moje nogi zaczynaja wygladac normalnie (mam 55 w prawym i 54 w lewym udzie, chcialabym miec jeszcze z 5 cm mniej ;P , w lydce mam 38 a chcialabym ok 32 :( - w moim najlepszym okresie, po pierwszym podejsciu do vitalii i cwiczen udalo mi sie zejsc do 35 cm w lydce i 53 w udzie - chce conajmniej tego na moje wrzesniowe wakacje ).

2) Wlasnie wypilam sok z pomaranczy, jablka i natki pietruszki. Swiezo wycisniety, pycha! Nasluchalam sie troche na http://www.youtube.com/user/BrunettesHeart/videos o detoksie dla skory i mam zamiar go powoli wprowadzac (a tak ekstremalnie po powrocie z wakacji czyli w pazdzierniku - slaby okres na surowe owoce i warzywa, ale trudno:P). Zobaczymy, co z tego wyjdzie :) Ta natka pietruszki w soku troche mnie przerazila, ale prawie w ogole jej nie czuc, a wrecz jest smaczna :) Ja to dalam do sokowirowki, ale slyszalam tez, ze dobrze jest zblendowac to z wczesniej zrobionym sokiem w blenderze. Ja jestem len i mi sie nie chce :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz